Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Èxit d'assistència a la Conferència Dia Mundial de l'Estalvi “L'Educació Financera en l'Ensenyament Preuniversitari de la Comunitat Valenciana: Bases per a un Desenvolupament Ètic”

• 4 de novembre de 2019
Dia Mundial ahorro

En commemoració del Dia Mundial de l'Estalvi, la Comissió de Relacions amb Secundària de la Facultat d´Economia organitza tots els anys una conferència dirigida, especialment, a professors d'Economia i Economia de l'Empresa de batxillerat, estudiants de l'ESO, batxillerat i cicles formatius, i té com a objectiu divulgar i fomentar l'educació financera en el Dia Mundial de l'Estalvi.

Enguany, l'activitat ha comptat amb la col·laboració de la Càtedra Empresa i Humanisme, sent Sergio Camisón-Haba, professor del departament de Direcció d'Empreses de la UV i col·laborador de la Càtedra, qui ha impartit la conferència titulada “L'Educació Financera en l'Ensenyament Preuniversitari de la Comunitat Valenciana: Bases per a un Desenvolupament Ètic”. L'acte, que ha tingut lloc el dimecres 30 d'octubre a les 11.30 h en l'Hall de la Facultat d’Economia, ha estat presidit pel Degà de la Facultat d’Economia, Sr. José Manuel Pastor, el Director General d'Economia Sostenible, Sr. José Miguel Lorente i el Director de la Càtedra Empresa i Humanisme, Sr. Tomás Gonzalez.

La convocatòria d'enguany ha sigut un èxit, ja que s'han inscrit a l'activitat més de 250 estudiants pertanyents a 8 instituts de la província de València, la qual cosa ha suposat impartir de nou la conferència, el dijous 31 d'octubre a les 11.30 h, en el Saló de graus.

Imatges: