Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Seguim amb vosaltres per correu electrònic

• 2 d’abril de 2020
Seguim amb vosaltres per correu electrònic

Davant la situació excepcional i d'incertesa que travessem, la Facultat romandrà tancada fins a noves instruccions.

Però no ens n'anem, simplement canviem la manera de relacionar-nos. Us atendrem de manera personalitzada, com sempre, a través dels nostres correus electrònics. Des d'ací resoldrem els vostres dubtes i inquietuds de la forma més ràpida, directa i eficient. Per a això, comptem amb les següents adreces electròniques a les quals podeu dirigir-vos en funció del que vulgueu consultar:

Tots hem de posar el millor de nosaltres mateixos perquè, en la mesura que siga possible, continue la gestió, la docència i la investigació del nostre centre. Amb l'esforç de tots, des dels nostres respectius llocs, contribuirem al fet que no es paralitze ni la Universitat ni la societat.

Gràcies per la vostra col·laboració!