La Càtedra Capgemini organitza un taller sobre tècniques de programació

En el marc del programa d’activitats que la Càtedra Capgemini de la Universitat de València duu a terme de forma regular, el pròxim dia 30 de novembre tindrà lloc en l’ETSE una jornada dedicada a les tècniques avançades de programació.

Aquest taller de dues hores de duració estarà centrat en l’aplicació de programació funcional (FP) i Programació orientada cap a l’objecte (OOP), fent servir tècniques avançades de programació amb paral·lelismes. El ponent d’aquesta activitat serà Víctor Bolinches, que actualment exerceix com a Software Architect  en Capgemini i que compta amb més de set anys de carrera professional.

La jornada tindrà lloc el dijous 30 de novembre a partir de les 17.30 hores a l’Aula 1.1 de l’Escola Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat de València. El programa complet d’activitats de Capgemini es pot consultar en aquest enllaç.

Data d'actualització: 27 de novembre de 2017.