La Càtedra Capgemini organitza un taller User eXperience a través del "sprint" de disseny

La Catedra Capgemini organitza un taller User eXperience a traves del sprint de disseny

En el marc del programa d'activitats que la Càtedra Capgemini de la Universitat de València duu a terme de forma regular, el pròxim dia 12 de desembre tindrà lloc en la ETSE una jornada dedicada a les tècniques avançades de programació.

Aquest taller de quatre hores de durada estarà centrat en el component UX (User eXperience design), essencial del procés de disseny web per experts de la indústria, a través del “sprint” de disseny. Els ponents d'aquesta activitat seran Jaime Moncho i Yahvé Pérez.

La jornada tindrà lloc el dimarts 12 de desembre de 12 a 14 i de 15 a 17 hores en l'Aula 1.0.1 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat de València.

El programa complet d'activitats de Capgemini es pot consultar en aquest enllaç.

Data d'actualització: 5 de desembre de 2017.