La Càtedra CAPGEMINI-Universitat de València organitza un taller denominat la "Píndola formativa de l'Aula Capgemini-UV" sobre proves de codi

La Càtedra CAPGEMINI-Universitat de València organitza un taller denominat la

En el marc del programa d'activitats que la Càtedra CAPGEMINI de la Universitat de València du a terme de forma regular, el pròxim dia 5 de desembre tindrà lloc en la ETSE (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) una jornada sobre “testing i integració contínua” en el desenvolupament del programari.

Aquest taller de quatre hores de durada estarà centrat en el “testing i integració contínua” en el desenvolupament del programari.

La jornada tindrà lloc el dimarts 5 de desembre de 12:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h en l'Aula 2.1.6 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria i tindrà una durada de quatre hores.

El programa d'activitats de Capgemini es pot consultar en aquest enllaç.

Data d'actualització: 4 de desembre de 2017.