Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Concert faller de La Gira a Vivers

Data: 10 de març de 2018 de 20:30 a 23:00. Dissabte.

Lloc de realització: Jardí de Vivers de València

Descripció:

El Diluvi, Smoking Souls, Sva-ters, VaDeBo i Herba Negra en el concert de Falles de La Gira d’Escola Valenciana que tindrà lloc el 10 de març al jardí de Vivers de València a les 20.30 h.

Entrada: 7€ amb carnet de la Universitat de València

El concert de Falles d’Escola Valenciana enceta l’agenda musical de La Gira 2018. El Diluvi, Smoking Souls, Sva-ters, VaDeBo i Herba Negra són els grups que faran vibrar tothom el proper 10 de març a les 20.30 h al jardí de Vivers de València.

El concert inaugura La Gira d’Escola Valenciana, el festival itinerant de música en valencià que arriba a la XIIIa edició.

Organitza:

Escola Valenciana

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: