Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Curs de Programació amb Computadors Quàntics d'IBM. Inscripció oberta

Programació amb computadors Quàntics

Període de l'esdeveniment: De 20 de desembre de 2018 a 10 de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: ETSE Laboratori LE 1.1.7 Campus Burjassot

Descripció:

Dirigit a estudiants de Física i Enginyeries, així com a graduats, llicenciats i enginyers. La computació quàntica es perfila com un nou paradigma de computació en el qual caldrà utilitzar noves tècniques de programació i construir des de zero tot l'edifici algorítmic. En eixe sentit, aquest curs és una iniciativa proactiva en la capacitació estratègica d'investigadors i estudiants en una tecnologia que pot revolucionar la informàtica coneguda fins al moment.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.