L’ETSE-UV celebra la novena jornada d’innovació docent E4TSE

L’ETSE-UV celebra la novena jornada d’innovació docent E4TSE

E4TSE és una Jornada d’intercanvi d’experiències d’innovació docent que té lloc en les instal·lacions de l’ETSE-UV i que compta amb diferents contribucions del professorat de l’Escola.

El passat 21 de juliol l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València (ETSE-UV) va celebrar la novena edició de la jornada E4TSE en la qual s’analitzaren diferents activitats d’innovació docent en l’ensenyament de l’enginyeria.

La Jornada va ser inaugurada en la Sala de Juntes de l’ETSE-UV a les 8:45 per la Directora de l’ETSE-UV, Paula Marzal, i va comptar amb la participació d’alguns membres de l’equip docent del Centre, que tractaren els següents temes:

  1. Comparativa entre qüestionaris simples i gamificats en l'àmbit docent de les telecomunicacions. S. Roger, M. García-Pineda, M. Cobos, M. Arevalillo.
  2. Experiències d'Innovació Educativa en l'assignatura de Disseny de Productes Electrònics III. J. Jordán, V. Esteve.
  3. Aplicació de tècniques de joc de rols en assignatures de desenvolupament de programari. S. Rueda, I. Panach, J. Cabotá.
  4. Les eines de resposta d'audiència usades com a element de gamificació. Experiència en Enginyeria Informàtica. R. Ferrís, A. Fuertes, C. Pérez, M. García-Pineda, E. López-Iniesta, F. Grimaldo.
  5. Podem augmentar la motivació i satisfacció per l'aprenentatge en els nostres alumnes? Resultats de la Informàtica en el Grau en Físiques. A. Fuertes, F. Grimaldo, R. Ferrís.
  6. IDIQ-YOIQINNOVO: Desenvolupament de la innovació, la creativitat i l’emprenedoria tecnològica mitjançant aprenentatge basat en projectes i aula inversa. J.D. Badia, V. Martínez-Soria, J. Álvarez-Hornos, L. Borrás, A. Cháfer, M. Climent, M. Izquierdo, E. Lladosa, N. Martí.
  7. Competències emprenedores: experiències en el concurs MOTIVEM de la Universitat de València. J.D. Badia i els estudiants integrants d’un dels equips finalistes del concurs MOTIVEM R. Benavent-Varela, L. Gómez-Alonso.

A més, aquest any la Jornada E4ETSE va comptar amb la intervenció de la professora Mercedes Marqués Andrés de la Universitat Jaume I de Castelló, que va impartir una ponència sobre “Aprenentatge actiu mitjançant flipped classroom i peer instruction”.

Data d'actualització: 26 de juliol de 2017.

 
 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies