Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Fase local Lliga de debat de la Xarxa Vives

Logo lliga de debat universitària de la Xarxa Vives

Període de l'esdeveniment: De 7 de febrer de 2018 a 9 de febrer de 2018. Dimecres, dijous i divendres de 16:00 a 20:00.

Lloc de realització: Campus dels Tarongers, València

Descripció:

Vine a veure competir els equips d’estudiants de la Universitat de València!

La Universitat de València organitza per primera vegada la Fase local de la Lliga de debat de la Xarxa Vives. A la competició participaran 6 equips d’estudiants i el campió serà qui represente a la Universitat de València en la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives.

El tema de debat que enfrontarà els dos equips serà: «És Occident responsable del sorgiment de l’Estat Islàmic?»

Els debats es realitzaran els dies 7, 8 i 9 de febrer de 2018 a les 16:00 hores a l’aula N519 de l’Aulari Nord del Campus dels Tarongers.

Tota la comunitat universitària que estiga interessada pot assistir com a públic. No és necessari inscriure’s.

Vine i gaudeix de la competició!

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: nauest@uv.es

Més informació: