Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

ICMol Summer Campus

Període de l'esdeveniment: De 12 de juliol de 2021 a 16 de juliol de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Instituto de Ciencia Molecular. Universitat de València.

Descripció:

El Summer Campus és una iniciativa de l´ICMol en la qual podràs assistir a una sèrie de xarrades sobre les línies d'investigació de l'institut. També coneixeràs els diferents grups d'investigació de l'Institut i l'equipament científic.

Viure el Summer Campus és una oportunitat única per a iniciar-te en el món de la ciència en un institut d'investigació d'excel·lència. L´ICMol està format per reconeguts investigadors a nivell internacional i disposa d´equipament científic capdavanter.

Sabies que?

Assistir al Summer Campus et pot oferir l'oportunitat de formar part de l´ICMol ja siga per a realitzar el TFG, les pràctiques externes en empresa o cursar un dels nostres màsters.

Organitza:

Instituto de Ciencia Molecular. Universitat de València..

Contacta: comunica@icmol.es

Més informació: