Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

III Summer School ‘Challenges in Data Science'

Període de l'esdeveniment: De 28 de juny de 2021 a 30 de juny de 2021. Dilluns, dimarts i dimecres de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: ETSE-UV

Descripció:

Gestionar el volum de dades que genera la societat actual i convertir-los en coneixement constitueix un dels principals reptes professionals del moment, amb implicacions econòmiques, tecnològiques i comunicatives. La Summer School Challenges in Data Science: Big Data, Biostatistics, Artificial Intelligence and Communications, que organitza la Universitat de València, afronta aquest desafiament en una tercera edició centrada en la intel·ligència artificial i la bioestadística. A més, aposta per l'emprenedoria a través del llançament d'un Start-up workshop.

Organitza:

ETSE-UV