Logo de la Universitat de València Logo del portal

Oberta inscripció en web. Erasmus en el Territori - Els Alforins

Erasmus a la Bastida, Moixent

Període de l'esdeveniment: De 29 de d’octubre de 2019 a 16 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Moixent, Els Alforins

Descripció:

La Universitat de València, per mitjà del Vicerectorat de  Projecció Territorial i Societat i el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació, continua seguint amb el programa Erasmus en el Territori. En aquesta 7ª edició ha organitzat uns itineraris formatius que permetran descobrir alguns municipis valencians referents de la seua cultura i el seu patrimoni.

Aquests itineraris estan destinats als estudiants del programa Erasmus de la Universitat per al curs 2019-2020. Les rutes es caracteritzen per la seua vocació formativa, en les quals es pretén il·lustrar els estudiants del Programa Erasmus dels valors patrimonials, culturals i paisatgístics de la geografia valenciana.

Moixent- Els Alforins

La terres dels Alforins estan constituïdes pels municipis de Fontanars dels Alforins, la Font de la Figuera i Moixent. Es tracta d'una frontera natural que comparteix paisatge, clima, economia, història, cultura i tradició. Es troba situat al sud-oest de València, entre el mar i l'altiplà castellà, on un dels seus atractius és el seu paisatge colorista no antropizat entre vinyes, pins, cereals i oliveres.

Amb un ampli patrimoni arqueològic i etnològic destaca La Bastida de les Alcusses, el major assentament ibèric de la Comunitat Valenciana. A més, compta amb un paratge local emblemàtic, “El Bosquet”.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció

Territorial i Societat i Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col·laboració del Centre d'Idiomes.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: