Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Reunió del Capítol Espanyol de Sensors de l’IEEE a l’ETSE-UV

Data: 12 de juliol de 2018 de 10:00 a 18:00. Dijous.

Lloc de realització: Saló de Graus

Descripció:

El proper 12 de juliol, l’ETSE-UV acull la reunió del Capítol Espanyol de Sensors de l’IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). Amb aquest motiu, s’ha organitzat un jornada científica/tècnica al voltant de la temàtica dels sensors que inclourà diverses xerrades per part d’investigadors de relleu en el camp. També comptarem amb la presència dediverses empreses del sector, per tal de promoure la sinèrgia entre totes dues visions.

Organitza:

Contacta: candid.reig@uv.es