Sessions Informatives de Mobilitat Erasmus Estudis

XV Setmana Internacional

Període de l'esdeveniment: De 13 de novembre de 2017 a 17 de novembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 12:00 a 21:00.

Lloc de realització: Relacions Internacionals

Descripció:

Del 13 al 17 de novembre 2017 té lloc la XV Setmana Internacional. El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació, amb la col·laboració de totes les Facultats i Escoles de la Universitat, dóna a conèixer a tot l'estudiantat els programes d'intercanvi per a fer estades en l'estranger en el curs 2018-2019.

Visita la web de la XV Setmana Internacional per a mes informació.

Organitza:

Relacions Internacionals.