Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Aprovada modificació del pla d'estudis de GIM

El grau d'Enginyeria Multimèdia es va implantar en el curs 2010/2011 després de ser aprovada la memòria de verificació del grau per l ANECA.

Amb l'experiència adquirida des de la implantació del grau, la CAT  van considerar que es pot millorar la capacitació dels estudiants i el  procés d'ensenyament aprenentatge incloent alguns continguts en  el pla d'estudis i modificant la seqüenciació de determinades matèries.

Per això, la CAT del grau d'Enginyeria Multimèdia va sol·licitar a l’ANECA una modificació del pla d'estudis que ha estat aprovada al desembre de 2017 i serà implantada en el curs 2018/2019.

Data d'actualització: 31 de gener de 2018.