Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

La Càtedra CAPGEMINI-UV organitza el taller “The Design Sprint” sobre l'aplicació homònima desenvolupada per Google Ventures

• 27 de novembre de 2018

La Càtedra CAPGEMINI – UV a la Innovació en el Desenvolupament de Programari de la Universitat de València organitza un taller dedicat al procés de Design Sprint de Google Ventures, que se celebrarà entre les 10 h i les 14 h demà dimecres 28 de novembre en l'Aula 1.0.1 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV).

L'esmentat taller abordarà els punts claus del procés de Design Sprint desenvolupat per Google Ventures per a respondre a les preguntes crítiques del negoci a través del disseny, la creació de prototips i la prova d'idees amb clients.

L'aplicació Design Sprint permet donar un gran impuls als projectes, podent avançar ràpidament en la seua engegada, veure les interaccions del producte acabat i les reaccions dels clients abans de comprometre't en temps i diners a un desenvolupament costós.

Més informació en aquest enllaç.