Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

La Càtedra DAM organitza una conferència amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l'Aigua

• 13 de març de 2018

La Càtedra DAM de Gestió Integral i Recuperació de Recursos de l'Aigua Residual i la Universitat de València celebren el Dia Mundial de l'Aigua organitzant una conferència.

En la conferència (programa) el Prof. Enrique Cabrera Marcet del ITA i D. Juan Andrés Salido Villatoro de DNV GL parlaran sobre la importància de la gestió sostenible de l'aigua i els seus recursos i sobre l'aplicació del concepte de petjada hídrica com un indicador alternatiu de l'ús de l'aigua.

L'acte tindrà lloc el pròxim dia 22 de març en el Saló de Graus Joan Pelechano de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València.