Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Concurs de Vídeos de l'assignatura Enginyeria del Programari del Grau en Enginyeria Telemàtica

• 18 de de desembre de 2018

En l'assignatura d'Enginyeria del Programari del Grau en Enginyeria Telemàtica hem organitzat un concurs de vídeos entre totes i tots els nostres estudiants.

Els diferents equips d'estudiants han hagut de preparar un vídeo explicant els detalls del projecte que han desenvolupat en l'assignatura. Cada equip era una mini empresa i el seu client la professora de l'assignatura (Silvia Rueda Pascual), de manera que tots havien de desenvolupar el mateix programari per a l'empresa TicketCine.

Amb aquests vídeos cada grup ens vena el seu producte i volem que ens ajudes a decidir quin grup ha fet el millor treball. Les votacions estaran obertes fins al divendres a les 12.00 del migdia. Moment en el qual consultarà el vídeo que més “likes” tinga. A més, hi haurà una votació interna entre les i els integrants dels equips i una nota del professorat de l'assignatura.
Al final, el grup amb el vídeo que obtinga millor puntuació de les tres parts (30% YouTube, 30% estudiantat i 40% professorat) obtindrà un xec regale de la Tenda per valor de 100€ (a repartir entre tots els seus membres) i 1 punt addicional sobre la nota final de l'assignatura per a cadascun d'elles i/o ells.

Els ajudeu a aconseguir-ho?

Aquesta iniciativa s'emmarca dins del projecte d'innovació educativa Desenvolupament de Programari des d'una perspectiva industrial finançat pel SFPIE de la Universitat de València.