Logo de la Universitat de València Logo del portal

Convocatòria oberta per al Premi Capgemini-UV

• 6 de novembre de 2018
Convocatòria oberta per al Premi Capgemini-UV

El premi premia l'excel·lència en el desenvolupament del programari en els Treballs Fi de Grau / Màster defensats en la ETSE-UV durant el curs 2017-2108.

Recepció de candidatures fins al 25 de novembre de 2018.

La Càtedra Capgemini - Universitat de València a la innovació en el desenvolupament de Programari convoca la seua segona edició del Premi Capgemini-UV a l'excel·lència en el desenvolupament de programari en un Treball Fi de Grau / Màster de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de València per al curs acadèmic 2017-2018.

Podran optar a aquest premi aquells Treballs de finalització de Grau i Treballs de finalització de Màster realitzats dins del Grau en Enginyeria Informàtica, Grau en Enginyeria Multimèdia, Grau en Enginyeria Telemàtica, Màster Universitari en Enginyeria de Serveis i Aplicacions Web i Màster en Tecnologies Web, Computació en Núvol i Aplicacions Mòbils.

Els treballs hauran d'haver sigut defensats en alguna de les convocatòries realitzades durant el curs 2017/2018 i la nota obtinguda haurà de ser almenys de “Excel·lent”.

L'autora o l'autor del treball guanyador rebran un rellotge intel·ligent (model Apple Watch Sèries 2 / 38mm) i un diploma acreditatiu en l'Acte de Graduació de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Curs 2017/2018.

El termini de presentació de candidatures es tancarà el 25 de novembre de 2018.

Bases del premi i manera d'enviament de candidatures en: https://www.uv.es/capgeminiuv/documents/BasesPremiCapgeminiUV.pdf

Més informació en: http://www.uv.es/capgeminiuv