Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Entrevista a la professora Silvia Rueda a la revista Mètode

• 12 de febrer de 2020
Entrevista a la professora Silvia Rueda a la revista Mètode

Silvia Rueda Pascual és directora i professora del Departament d’Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València. Actualment és coordinadora de Girls4STEM, un projecte que té l’objectiu de motivar la participació de les joves en les vocacions STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques). El projecte compta amb més de noranta expertes que fan xerrades sobre la seua experiència al personal docent i l’alumnat de primària i secundària de centres valencians públics, concertats o privats.

Enllaç al cos de la noticia: http://links.uv.es/G3nxQxH