Logo de la Universitat de València Logo del portal

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria entre els finalistes de MOTIVEM 2018

• 8 de maig de 2018
L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria entre els finalistes de MOTIVEM 2018

El 3 de maig, la Rectora de la Universitat de València, Mª Vicenta Mestre, va presidir el lliurament de diplomes al professorat coordinador i als equips finalistes que han participat en MOTIVEM 2018, un programa formatiu dirigit pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius.

En la convocatòria 2018 han competit un total de 151 equips, sent 15 els finalistes. L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ha estat representada en un, sent la seua participació la següent:

BioClean-Air

Fotobiorreactor de microalges per a disminuir la concentració de contaminants atmosfèrics.

• 1 estudiant del màster en Enginyeria Ambiental, Juan Carlos Guanuchi Quito(foto nº 3)

Les fotografies poden veure's en la galeria disponible en  http://www.adeituv.es/motivem

Docents del centre que han format part d'equips:

• Coordinant-los: José V. Ballester Server, José David Badía Valent, Wladimiro Díaz Villanueva i Jesús Soret Medel.

• Col·laborant: José Antonio Boluda Grau, Alberto Bouzas Blanco, Jaime Sánchez Moreno i Jaume Segura García.