Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Estàs interessat en la mobilitat elèctrica? Vols aprendre i desenvolupar competències per al disseny electrònic de propulsió de vehicles elèctrics?

• 30 de novembre de 2018

Participa en el projecte Motostudent de l'ETSE, la primera associació de mobilitat elèctrica de la UV per a participar en competicions de motos elèctriques.

Es tracta de crear un grup de treball de tots els cursos i totes les titulacions de l’ETSE-UV.

Xarrada informativa dimecres que ve 5 de desembre a les 11 hores i a les 17 hores a l'aula 3.1.