Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Estudiant de l’ETSE-UV guanya el concurs de fotografia de Innocampus

L’estudiant Adrián Bustos Paz del “Màster en Tecnologies Web, Computació en el Núvol i Aplicacions Mòbils” guanyador de la segona edició del Concurs d’Imatges-Interdisciplinarietat en la Ciència emmarcat dins el projecte d’innovació Innocampus Explora de tots els centres del Campus de Burjassot-Paterna.

Els treballs presentats al concurs seran exposats tant en EXPOCIENCIA (el proper dissabte 26 de maig) com en exposicions itinerants que es realitzaran en els diferents centres del Campus.

Data d'actualització: 22 de maig de 2018.

Imatges: