Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Incorporació de la perspectiva de gènere en la docència en Enginyeria i Ciència de Dades

• 26 de desembre de 2019

El curs “INCORPORACIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE EN LA DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA EN LES TITULACIONS DE L’ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA” s'impartirà el pròxim 8 de gener a les 9.30 a la sala 0.2.4.

Es tracta d'un taller semi presencial (4 hores presencials + 4 no presencials) organitzat a través del Servei de Formació Permanent, desenvolupat a partir de la col·lecció de guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere elaborada per la Xarxa Vives d’universitats específiques per a diferents àrees.

Inscripcions: https://encuestas.uv.es/index.php/223366?lang=es