Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Innocampus UV

• 13 de febrer de 2020

'Innocampus UV torna aquest segon quadrimestre amb una nova activitat! I si has vist la sèrie Txernòbil segur que t'interessarà ...

Alguna vegada t'has preguntat sobre els efectes de la radiació en els éssers vius? Vols conèixer més sobre l'accident nuclear que va commocionar el món en 1986? Vols saber com s'ha modificat la vida a la zona? Vine el proper 20 de febrer a la sala Darwin i deixa't sorprendre! Estigues atent a les preguntes que llançarem a les facultats i en xarxes socials!