Logo de la Universitat de València Logo del portal

Seminari Würth-EMC

• 19 d'abril de 2018
Seminari Würth-EMC

La Càtedra Würth-EMC de la Universitat de València, dirigida pel Professor José Torres, ha organitzat un seminari gratuït relacionat amb la selecció de components per a compatibilitat magnètica (EMC).

Des de la Càtedra ens agradaria convidar-vos a aquest esdeveniment que tindrà lloc dimecres que ve 25 d'abril a partir de les 9h a la Sala de Juntes (0.2.4) de l’ETSE-UV.

La primera part del seminari serà presentada per Juan Miguel del Pino, Field ApplicationsEngineer de Würth Elektronik.

Els continguts del seminari estaran centrats a descriure els paràmetres i característiques que els diferents materials i productes com a ferrites, xocs en manera comuna i inductors de potència.

A més comptarà amb simulacions per avaluar les pèrdues i dependència de la temperatura en convertidors DC/DC commutats emprant diferents tipus de inductors.

La segona part serà impartida per Adrián Suárez, Investigador de la Càtedra Würth-EMC de la Universitat de València.

Estarà enfocada a la descripció de materials d'apantallament magnètic i a presentar exemples d'aplicacions en els quals poden emprar-se per eliminar problemes de EMI o redirigir el flux magnètic.

Si esteu interessats a assistir, podeu enviar un correu a wemc@uv.es.

Cartell de l’esdeveniment