Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Titulats del màster en Ciència de Dades participen en el Galp Hydrocracker Datathon.

• 21 de novembre de 2019

Enrique García, Mykola Harvat, Sergio Pérez, Juan Dús i Alberto Oteo titulats del màster en Ciència de Dades de la ETSE-UV han sigut convidats a participar en el Galp Hydrocracker Datathon, juntament amb altres quatre universitats europees. Seran acompanyats pel director del màster, catedràtic Emilio Soria. Aquesta competició està promoguda per Petrogal S.A.

El Galp Hydrocracker Datathon consisteix en un esdeveniment de tres dies en què els participants treballaran amb eines analítiques per a trobar la solució al problema existent. Per a aquest propòsit, Galp proporcionarà la declaració del desafiament a resoldre i les dades necessàries per a la seua resolució al començament de l'esdeveniment.

El Datathon es durà a terme del 22 al 24 de novembre en la refineria de Sines, en districte de Setúbal, regió de l'Alentejo a Portugal.

Més informació (en portugués): https://www.galp.com/corp/pt/sobre-nos/a-galp/datathon