Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Visita d’estudiantat del Màster Enginyeria Química a BP Oil España

• 23 de novembre de 2018

El passat dia 22 de novembre, estudiants de l'assignatura Reactors Avançats del màster en Enginyeria Química van visitar la refineria que la multinacional British Petroleum té a Castelló (BP Oil España S.A.U), incloent les infraestructures de procés de tot el complex i la seua sala de control.

A aquesta visita van ser acompanyats per les professores Ana Dejoz i Amparo Cháfer i els professors Francisco Llopis, Pablo J. Miguel i Benjamín Solsona.

Imatges: