Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

XXXVIII Edició de premis Ingenierios de Telecomunicació. Edició 2017

El Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación convoca la XXXVIII edició dels Premis Enginyers de Telecomunicació a les Millors Tesis Doctorals, Millors Projectes Fi de Carrera/Treballs Fi de Màster i Trajectòries Acadèmiques en Enginyeria de Telecomunicació.

Aquest any la convocatòria es realitza en el marc de celebració del 50 Aniversari del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació.

Els egressats han d'haver acabat entre l'1 de gener de 2017 i el 31 de desembre de 2017.

Es poden consultar les bases aquí. Els candidats interessats poden començar amb el procés de “registre”, per a això, hauran d'accedir a l'adreça http://premios.coit.es i emplenar l'apartat “pre-registre” a partir de l'1 de març.

La data límit per a la presentació dels treballs serà el proper 31 de març de 2018.

Data d'actualització: 8 de març de 2018.