Logo de la Universitat de València Logo Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Publicacions divulgatives

  • Les forums de questions-réponses comme ressource pour l’apprentissage informel: Quelle approche critique des sources par les adolescents?

    Macedo-Rouet, M., Salmerón, L., & Rouet, J-F.

    (2017).Llibre

    Le e-learning informel.. Num.Éditions des archives contemporaines.

  • ¿Pueden los juegos mejorar la habilidad lectora?

    Marcet, A., & Perea, M.

    (2017).Article

    Ciencia Cognitiva, 11, 26-29..

  • El papel de la información amenazante en el trastorno bipolar.

    Gago, B., Perea, M., & García-Blanco, A. C.

    (2017).Article

    Ciencia Cognitiva, 11:1, 9-13..

  • Buscando las claves de la lectura en personas sordas.

    Marcet, A., Vergara-Martínez, M., & Perea, M.

    (2016).Article

    Ciencia Cognitiva, 10:2, 36-39..

  • Procesamiento del lenguaje.

    Carreiras, M., Costa, A., Cuetos, F., Perea, M., & Sebastián-Gallés, N.

    (2016).Llibre

    Mente y cerebro: De la psicología experimental a la neurociencia cognitiva. Num.Alianza Editorial.

  • La literatura per a infants i joves en català anàlisi, gèneres i història

    Lluch, G.; Caterina V.

    (2013).Llibre

    Alzira: Editorial Bromera i Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana

  • 20 anys del Premi Josep M. Folch i Torres: la creació d'un cànon en la Literatura Juvenil catalana

    Lluch, Gemma; Valriu, Caterina

    (2013).Llibre

    Premios Literarios e de Ilustración na LIX.

    Roig Rechou, B. (coord.)
    Vigo: Edicións Xerais
    Pág. 133-152

    ISBN: 978-84-9914-528-0
  • La lectura al Centre. Llegir (i escriure) llibres, pantalles, documents al Pla de Lectura de Centre

    Imatge representativa de la publicació

    Lluch, G.

    (2012).Llibre

    Alzira: Editorial Bromera

  • Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria

    Imatge representativa de la publicació

    Lluch, G.

    (2012).Llibre

    Madrid: Fundación SM
    Pág. 142

  • Comprensión de textos. Dificultades, evaluación y ayudas

    García Rodicio, H.; Sánchez, E.; García, J.R.

    (2012).Llibre

    Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo.

    García, J. N. (ed.)