Publicacions divulgatives
-
Les forums de questions-réponses comme ressource pour l’apprentissage informel: Quelle approche critique des sources par les adolescents?
Macedo-Rouet, M., Salmerón, L., & Rouet, J-F.
(2017).LlibreLe e-learning informel.. Num.Éditions des archives contemporaines.
-
¿Pueden los juegos mejorar la habilidad lectora?
Marcet, A., & Perea, M.
(2017).Article -
El papel de la información amenazante en el trastorno bipolar.
Gago, B., Perea, M., & García-Blanco, A. C.
(2017).Article -
Buscando las claves de la lectura en personas sordas.
Marcet, A., Vergara-Martínez, M., & Perea, M.
(2016).Article -
Procesamiento del lenguaje.
Carreiras, M., Costa, A., Cuetos, F., Perea, M., & Sebastián-Gallés, N.
(2016).LlibreMente y cerebro: De la psicología experimental a la neurociencia cognitiva. Num.Alianza Editorial.
-
La literatura per a infants i joves en català anàlisi, gèneres i història
Lluch, G.; Caterina V.
(2013).LlibreAlzira: Editorial Bromera i Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana
-
20 anys del Premi Josep M. Folch i Torres: la creació d'un cànon en la Literatura Juvenil catalana
Lluch, Gemma; Valriu, Caterina
(2013).LlibrePremios Literarios e de Ilustración na LIX.
Roig Rechou, B. (coord.)
ISBN: 978-84-9914-528-0
Vigo: Edicións Xerais
Pág. 133-152 -
La lectura al Centre. Llegir (i escriure) llibres, pantalles, documents al Pla de Lectura de Centre
Lluch, G.
(2012).LlibreAlzira: Editorial Bromera
-
Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria
Lluch, G.
(2012).LlibreMadrid: Fundación SM
Pág. 142 -
Comprensión de textos. Dificultades, evaluación y ayudas
García Rodicio, H.; Sánchez, E.; García, J.R.
(2012).LlibreDificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo.
García, J. N. (ed.)