Logo de la Universitat de València Logo Experimenta Logo del portal

Científiques i tecnòlogues

• 11 de febrer de 2021
científiques i tecnòlogues

Les bases de participació de la Fira-Concurs Experimenta incorporen en cada convocatòria la secció "tu també pots ser..." una científica o tecnòloga. Recordem-les totes!

La Fira Experimenta es proposa fomentar la pràctica de la ciència i la tecnologia i la seua divulgació involucrant en primera persona a l'alumnat d'educació secundària, amb una preocupació i atenció molt especial a la participació activa de les dones en aquests àmbits STEM en els que cal normalitzar i aumentar la seua presència.

Conscients de la importància que tenen els referents, des de fa anys incloem en les nostres BASES DE PARTICIPACIÓ la secció "TU TAMBÉ POTS SER...." dedicada a donar a conéixer multitud de científiques i tecnòlogues que han desenvolupat investigacions, patents o prototips en una gran varietat de temes interessants i amb enorme repercussió social.