Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Fira Experimenta 2017

La Facultat de Física convoca la XV fira-concurs Experimenta 2020

• 15 de novembre de 2019

per convertir a l'alumnat de Ensenyament Secundari en protagonista actius i creatiu i en divulgador de la ciència. INFORMA'T I INSCRIU-TE. El 5 d'abril de 2020 t'esperem amb il·lusió i nombrosos premis, inclòs el premi del públic.

La XV fira-concurs Experimenta es celebrarà el 5 d'abril en el carrer major del Museu de les Ciències Príncep Felipe. Aqui pots trobar com participar. ENGUANY COMPLIM 15 ANYS!

Comitè organitzador: Chantal Ferrer Roca (coordinació), Miguel V. Andrés, Jordi Vidal, i Amparo Pons.

Col·laboració:Fundación Española para la Ciencia y la Tecnologia - Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades (FECYT-MICIU), Museu de les Ciències Príncep Felipe, Ajuntament de València, IFIC-Excelencia S. Ochoa, Real Societat Espanyola de Física, Càtedra de Divulgació de la Ciència, Delegació per a la Incorporació a la UV, Centre de Formació i Qualitat (UV), Unitat d'Igualtat, Grup de Treball de Física Arquímedes, Grup Scienceflows, Grup Especialitzat d'Ensenyament de la Física (RSEF), i altres entitats externes entre les que destaquen Caixa Popular, APTCV, Analog Devices i Prodel.