Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Professor fent classe en un alula

Sol·licitud

Documentació

• Inici del procedimient: el procés de convalidació s’inicia a petició de l’alumne o alumna.
  • Termini: durant el periode de matrícula.
  • Documentació necessària:
    • Certificat acadèmico oficial
    • Fotocòpia del pla d’estudis segellat pel centre d’origen (en caso d’estudis cursats en altres universitats)
    • Fotocòpia dels programes o guies docents de les assignatures cursades, segellats pel departament o centre d’origen
  • Per a la convalidació d’estudis cursats en l’estranger és necessari presentar una traducció jurada de tota la documentació, legalitzada per via diplomàtica (d'acord amb el Conveni de la Haia, si escau).

Antecedents

• Antecendents