Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Jon Gómez Manzano. Grau en Comunicació Audiovisual

20 de de juny de 2018

Des de ben xicotet he aspirat a poder expressar la meua forma de veure el món de forma creativa, per la qual cosa la direcció que volia prendre en la meua formació la tenia clara. La meua elecció final va ser el Grau en Comunicació Audiovisual, en el qual he pogut desenvolupar el meu potencial d'una forma que mai hauria imaginat.

Una base sòlida i ben construïda és una peça clau per a ser un bon professional, una cosa que sens dubte m'han aportat els meus estudis en la Universitat de València amb assignatures com a Muntatge cinematogràfic o Narrativa audiovisual. Però sens dubte, el més important en aquest trajecte és un contacte directe amb un espai laboral real que aporta a l'alumne la confiança i els coneixements necessaris per a fer el pas del període de formació a la vida professional. Este és el procés que més recentment he descobert i m'ha permés ordenar i decidir-me sobre les múltiples vocacions a les quals dedicar-me gràcies a eixe contacte amb la realitat.

Convertir a pdf (obri en nova finestra )