Logo de la Universitat de València Logo del portal

Nom i Cognoms:

E-mail: Telèfon/Extensió

Dades del Servei

Lloc (Saló, despatx, aula, etc):

Descripció:

Les dades personals subministrades s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València. La informació obtinguda serà processada per a la gestió de la seua sol·licitud. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició al tractament mitjançant escrit, adjuntant document acreditatiu de la seua identitat davant la Secretaria General de la Universitat de València (Av. Blasco Ibáñez 13 – 46010 València).