Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Validació d'Usuari

Usuari:

Contrasenya:

Estament:

Dades Sol·licitant

Nom i Cognoms:

E-mail: Telèfon/Extensió

Dades del Servei

Lloc (Saló, despatx, aula, etc):

Descripció:

Informació sobre protecció de dades

Les vostres dades s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que siguen necessaris per la tramitació de la vostra sol·licitud de reserva d'espais de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició al tractament mitjançant correu electrònic dirigit a lopd@uv.es des d'adreces oficials de la Universitat de València (@uv.es o @alumni.uv.es), o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si s’escau, documentació acreditativa, dirigit a “Protecció de dades - Servei d’Informàtica”, Av. Blasco Ibáñez 13, 46010. València. Podeu consultar la política de privadesa de la Universitat de València en http://links.uv.es/fuRT9SJ.