Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

I Concurs de Pòsters Acadèmics

• 27 de setembre de 2019

Ampliació de presentació de treballs fins el 25 d'octubre de 2019 per a tot l'alumnat dels màsters oficials (2018/2019) de la Facultat. I Concurs de Pòsters Acadèmics.

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació ha convocat el I Concurs de Pòsters acadèmics, adreçat a l’estudiant del centre que està cursant alguns dels màsters oficials. L’alumnat que participe podrà optar a tres premis, dotats amb 150, 100 i 50 euros, respectivament. El plaç de presentació de propostes estarà obert fins al pròxim 25 d'octubre de 2019.

La participació en la convocatòria, que pretén fomentar i estimular la investigació relacionada amb el Treball de Fi de Màster, serà individual.

Els detalls de format, criteris d’avaluació i jurat estan disponibles al Tauler oficial.

Llista d'enllaços: