Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

La Facultat difon la seua oferta formativa entre els centres de secundària valencians

• 24 de setembre de 2019

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació posa en marxa aquest curs un programa per a donar a conèixer la seua oferta formativa als centres d'ensenyament secundari de les comarques de València. Estudiantat i professorat de la Facultat s’encarregarà de visitar aquells centres que ho sol·liciten per a informar a l’alumnat d'ensenyament secundari (Batxillerat i Cicles Formatius) sobre les titulacions que s'imparteixen. Les visites als centres de secundària es realitzaran des d'octubre de 2019 a maig de 2020 i es poden sol·licitar a través d’aquest link.

El programa se suma a les visites a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació dins dels Programa Conéixer. Aquest permet al futur alumnat familiaritzar-se amb els diferents espais de la Facultat, amb visites a algunes de les aules on s’imparteix docència, a més de la Biblioteca d’Humanitats, les instal·lacions esportives del campus i el Taller d’Audiovisuals, per als interessats en comunicació.

Per a fer possible les activitats del programa Conéixer, participen en les visites guiades mentores i mentors de la Facultat. En el curs 2018/19 visitaren el centre més de 1.700 alumnes de Batxillerat de 230 instituts valencians en les jornades del programa Conéixer, que es desenvoluparen del dimarts 19 al divendres 22 de febrer, amb xarrades específiques sobre els graus filològics i de traducció, periodisme i comunicacióe audiovisual.

A més del programa Conéixer, es pot sol·licitar una visita a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació enviant un email a comunicaparticipa@uv.es

Pots consultar tota la informació de secundària al web de la facultat, dins de la secció Activitats per a Secundària.