Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Façana de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

Nous doctors i doctores de la Facultat

• 13 de juliol de 2019

Set doctors de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació han participat en l’acte d’investidura de nous doctors i doctores de la Universitat de València. Es tracta de Manuel Peris, Manuel Andrés, Ana María Andolfato, Antonio Boccardo, Sonja Duric, Begoña Barrado i Tatiana Mukhortikova, en la imatge junt a la rectora Mª Vicenta Mestre, el vicerrector d’Internacionalizació i Cooperació Carles Padilla, la degana Amparo Ricós i els responsables de doctorado i directors.

Els nous doctors i doctores han rebut de mans de la rectora de la Universitat de València, M. Vicenta Mestre, els símbols del doctorat: els guants blancs de la puresa en l’exercici de l’activitat acadèmica, la birreta llorejada amb el color corresponent a l’àmbit científic en el qual s’ha obtingut el doctorat, i la medalla identificativa del grau de doctorat per la Universitat de València.

Llista d'enllaços: