Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Fachada de la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación

VIII Jornades IDES 2019

IDES 2019

Periodo del evento: Del 9 de julio de 2019 al 10 de julio de 2019. Martes y miércoles de 00:00 a 00:00.

Lugar de realización: Florida Universitària

Descripción:

En el marc de la col·laboració i l'aposta per la innovació docent i la connexió amb l'entorn laboral i professional, la Facultat de Magisteri, la Facultat d’Economia i Florida Universitària desenvolupen conjuntament les VIII JORNADES D'INNOVACIÓ DOCENT EN L'EDUCACIÓ SUPERIOR.

Volem generar un espai per a compartir les experiències interessants que tenen lloc a les nostres aules i fora d'elles tots els dies.

És per això que tot el professorat que imparteix docència en titulacions de grau, màster, cicles formatius presencials i semipresencials i cursos d'adaptació, esteu convidats a participar els dies 9 i 10 de Juliol de 2019 a Florida Universitària.

Organiza:

la Facultat de Magisteri, la Facultat d’Economia y Florida Universitària .

Contacta: fac.economia@uv.es

Más información: