Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

.

L'aprenentatge de l'estadística: un repte per a l'ensenyament universitari

Data: 18 de de febrer de 2020 de 09:30 a 14:00. Dimarts.

Lloc de realització: Saló de Graus (Facultat de Psicologia, Universitat de València)

Descripció:

El workshop 'L'aprenentatge de l'estadística: un repte per a l'ensenyament universitari' tindrà lloc en el Saló de Graus de la Facultat de Psicologia (UV) el dimarts 18 de febrer de 9.30 a 14.00. La inscripció és gratuïta, i només és necessari enviar un email a labpsitec@uv.es

Aquest workshop s'ha organitzat gràcies al projecte europeu ALEAS -Adaptative LEArning in Statistics- (Projecte Erasmus K+ KA2, https://aleas-project.eu/es), que té com a objectiu fomentar l'aprenentatge de l'estadística de l'estudiantat universitari a través d'una aplicació mòbil adaptable als coneixements de cada estudiant.

El workshop pretén reunir professorat interessat en metodologia, professionals relacionats amb la instrucció, personal investigador i estudiants tant de grau com de postgrau del camp de les ciències socials, de la salut i humanitats que puguen estar interessats en l'aprenentatge de l'estadística i, en concret, en la utilització de l'aplicació mòbil d'aprenentatge d'estadística que està sent desenvolupada com a part del projecte.

En el workshop es desenvoluparan diferents ponències per part de professorat de la Facultat de Psicologia amb experiència en el camp de l'estadística i/o l'aprenentatge mitjançant dispositius tecnològics. Les persones assistents podran participar en el desenvolupament de l'aplicació mòbil proporcionant feedback sobre la qualitat dels mòduls en desenvolupament, els quals pretenen ajudar futurs estudiants a entendre l'estadística amb major facilitat, ja que aquesta aplicació mòbil pretén ser implantada en futurs cursos acadèmics com a suport a les classes presencials.

Organitza:

Labpsitec-Valencia (Dra. Rosa Mª Baños Rivera).

www.labpsitec.es

Contacta: labpsitec@uv.es