Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

La Càtedra PAGODA celebra la seua 2ª Jornada Open Data

Data: 20 de setembre de 2018 de 09:30 a 13:00. Dijous.

Lloc de realització: Saló d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE).

Descripció:

El pròxim dijous 20 de setembre se celebrarà la II Jornada Open Data organitzada per la Càtedra PAGODA de Govern Obert, Participació i Open Data de la Universitat de València, al Saló d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE).

Organitza:

IDAL, Intelligent Data Analysis Laboratory - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE).

Contacta: idal@uv.es

Més informació: