Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

.

Debat europeu d'estudiants sobre ciència

Cartell del debat europeu d'estudiants sobre ciència

Data: 4 de d’abril de 2020 de 09:00 a 13:00. Dissabte.

Lloc de realització: Aula 202. Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

Descripció:

El proper dissabte 4 d’abril de 2020 en la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, de 09:00 a 13:00 h, el projecte Persist_EU organitza un debat europeu d'estudiants sobre ciència.

En aquesta activitat, l’alumnat que hi participe rebrà una formació curta i dinàmica i, a continuació, debatrà sobre 4 temes de gran controvèrsia social: el canvi climàtic, les vacunes, els organismes modificats genèticament i les medicines alternatives i complementàries.

Este debat s'emmarca dins del cicle de debats europeus que es donaran en els pròxims mesos a Itàlia, Portugal, Alemanya, Espanya i Eslovaquia. En total, 500 estudiants contribuiran a aquesta recerca, l'objectiu de la qual és conéixer com influeix la formació de l'alumnat universitari en la presa de decisions en matèria científica.

No es requereixen coneixements previs. Volem conéixer les vostres opinions, dubtes i experiències.

Les persones interessades poden inscriure’s al següent enllaç: bit.ly/ScienceCampVAL

Organitza:

Contacta: empar.vengut@uv.es