Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

.

Emergents 2019

Logo Emergents 2019

Període de l'esdeveniment: De 12 de de febrer de 2020 a 10 de de març de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Centre Cultural La Nau

Descripció:

AJUDES A PROJECTES DE CREATIVITAT, INNOVACIÓ I INCLUSIÓ SOCIOCULTURAL EMERGENTS 2019

L’objecte de la convocatòria és donar suport a intervencions socioculturals realitzades per entitats o col·lectius que es porten en el  terme municipal de València, mitjançant projectes d’innovació artística o sociocultural que plantegen i desenvolupen estratègies i experiències d’inclusió social i de dinamització d’espais socials i urbans.

Termini de presentació de sol·licituds: 12/02/2020 a 10/03/2020

Més informació “Emergents” [+]

Bases de la convocatòria [+]

Extracte Convocatòria DOGV [+]

Plataforma ENTREU [+]

emergents@uv.es

Organitza:

Org: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València

Col: Regidoria de Joventut. Ajuntament de València.

Contacta: emergents@uv.es