Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Habilitats de comunicació i presa de decisions. Inscripció oberta

Període de l'esdeveniment: De 8 de de gener de 2019 a 3 de de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Aula SC1 Aulari III (Av. Menéndez Pelayo, s/n). Campus de Blasco Ibàñez

Descripció:

El pròxim dia 4 de febrer començarà el curs “Habilitats de comunicació i presa de decisions”. Aquest curs forma part de l’oferta formativa d'UVocupació – OPAL i està reconegut amb 2 crèdits de participació universitària.

El curs té com a objectiu facilitar el benestar emocional i les relacions interpersonals sanes i pretén ser un espai de reflexió i pràctica sobre les actituds i habilitats que ens permeten sentir-nos satisfets amb la vida, amb les nostres relacions i les nostres decisions importants en ella.

El curso tindrà lloc els dies  4, 6, 11, 13, 18, 20 i 25 febrer de 2019 de 16 a 19 hores. en Aula SC1 Aulari III (Av. Menéndez Pelayo, s/n). Campus de Blasco Ibàñez.

Més información i matrícula del curs

Vore la resta de cursos UVocupació-OPAL amb crèdits

Organitza:

UVocupació -OPAL.