Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Inscripció web oberta. Aproximacions de context al Castell-Palau d’Alaquàs

Castell-Palau d'Alaquàs

Període de l'esdeveniment: De 24 de juliol de 2018 a 26 de setembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 14:00.

Lloc de realització: http://projeccio.uv.es:8080/ins/index.php?sid=85468&lang=ca

Descripció:

1a EDICIÓ UNIVERSITAT DE LA TARDOR D’ALAQUÀS. Aproximacions de context al Castell-Palau d’Alaquàs

El castell-palau d’Alaquàs és una de les obres més destacades de l’arquitectura renaixentista valenciana. En el centenari de la seua declaració com a Monument Històric i Artístic (1918), es pretén una aproximació actualitzada a alguns dels aspectes històrics, culturals, arquitectònics i artístics que l’enmarquen i estableixen la seua singularitat. Investigadors especialitzats tractaran temes com ara la noblesa, el senyoriu, el bandolerisme, l’Humanisme, l’arquitectura, l’art, les manifestacions festives... A més a més, junt al públic assistent, participaran en una taula redona que servirà com a punt de trobada entre diferents àmbits d’estudi i d’anàlisi.

La Universitat de València, fidel al seu compromís amb el territori i la societat local valenciana, impulsa aquesta acció acadèmica, lligada a la formació, la recerca i la transferència del coneixement, que pretén convertir-se en un referent a Alaquàs i la seua comarca.

Organitza:

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, junt a la Diputació de València amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alaquàs..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: