Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Interseccions 2018: Educació en diversitat

Postal curs interseccions

Període de l'esdeveniment: De 11 de setembre de 2018 a 27 de setembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 20:00.

Lloc de realització: Terrassa de la Biblioteca d’Educació Maria Moliner

Descripció:

Interseccions

espai de formació

Interseccions 2018: Educació en diversitat

Del 25 al 27 de setembre de 2018

Places esgotades.

Interseccions és un espai de formació interdisciplinari dirigit a l’estudiantat de màster i doctorat de la Universitat de València per treballar la diversitat des d'una perspectiva crítica i interseccional. Aquest espai s’emmarca dins de diversitats, una iniciativa per la igualtat en la diversitat impulsada pel Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat de la Universitat de València.

* La inscripció està oberta a tot l’estudiantat matriculat en la Universitat de València durant el curs acadèmic 2017/2018 ó 2018/2019 en qualsevol dels ensenyaments conduents a l’obtenció de títols universitaris oficials. En cas de superar-se el nombre de places, es prioritzaran les sol·licituds de l’estudiantat de màster o doctorat en estudis de gènere i polítiques d’igualtat, educació i didàctiques específiques, ciències de l’activitat física i l’esport i drets humans.

Podeu consultar el programa a: http://esdeveniments.uv.es/

Organitza:

Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat.

Contacta: diversitats@uv.es

Més informació: