Logo de la Universitat de València Logo del portal

Jornades Research+ Cash: Transforma la teua recerca en Valor

Jornades Research+ Cash
Període de l'esdeveniment:
  • 17 de de desembre de 2018 de 18:15 a 20:00. Dilluns.
  • 18 de de desembre de 2018 de 10:15 a 14:00. Dimarts.

Lloc de realització: Saló de Graus de la Facultat d’Economia

Descripció:

L'excel·lent recerca de les universitats espanyoles i europees podria i devia ser un motor de millora competitiva i modernització del teixit empresarial. No obstant això, per a aconseguir aquest objectiu, hem de millorar els processos de transferència o venda de les recerques a la indústria. En aquest sentit, el Grup de recerca Research+Cash facilita la transferència de recerca de la universitat a la indústria.

El Grup de recerca d'aquest Projecte està format per professors i investigadors en finances empresarials, amb experiència internacional, especialitzats en emprenedoria, selecció i finançament de projectes rendibles de xicotetes empreses i startups.

Organitza:

Facultat d'Economia, Màster en Finances Corporatives i Cátedra Finanzas Internacionales Banco Santander.

Contacta: rcashlab@researchcashlab.com

Més informació: