Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Mites científics del final de l'univers. Xarrada de Prado Martín

Imatge espai

Data: 13 de març de 2018 de 19:00 a 20:00. Dimarts.

Lloc de realització: Estufa Freda. Jardí Botànic de la Unversitat de València. Entrada per c/Beat Gaspar de Bono s/n (València)

Descripció:

Què ens pot dir la cosmologia del final de l’Univers? Quines implicacions té el fet que no sabem què és el 70% del contingut energètic del nostre Univers? Com ens podem apropar al coneixement de l’origen, evolució i destí de l’Univers sense perdre’ns en les descomunals escales còsmiques?

La cosmòloga Prado Martín, interessada en la comprensió de l’univers, la natura de la fase present d’expansió, el seu origen i futur, ens aproparà en "Mites científics del final de l’Univers" el que se sap actualment sobre la història del cosmos i sobre com ha evolucionat aquest coneixement i comprensió gràcies a les observacions. L’experta en física teòrica ha investigat si la teoria de la relativitat general d’Einstein pot descriure l’Univers a totes les escales observables ja que, a mesura que la cosmologia guanya precisió, es troben discrepàncies amb aquesta teoria. També ens parlarà sobre el paper de l’energia obscura, potser la gran incògnita que ajudarà a desvetllar quin serà el futur de l’Univers.

Organitza:

La Física del Grel i el JBUV.

Contacta: cicbotanic@uv.es

Més informació: