Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Conferència "Anatta: las terapias del Budda del no-yo"

• 15 de desembre de 2018

El proper dimarts 18 de desembre el professor Enrique Bocardo Crespo, de la Universidad de Sevilla pronunciarà la conferencia: “Anatta: las terapias del Budda del no-yo”.

Aquesta tindrà lloc en el Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació a les 12 hores. La conferencia s’emmarca dins l’assignatura: “Pensament del Pròxim Orient” del Grau en Filosofia però està dirigida a tot l’alumnat i personal de la universitat fins a completar aforament. L’activitat forma part del Projecte d’Innovació de Centre.

Enrique Bocardo Crespo a més de professor titular de la Universitat de Sevilla, té un màster en Història de les Religions per la Universitat de Cambridge.

Llista d'enllaços: