Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Conferència D. Federico Mayor Zaragoza. "Educación y ciudadanía global en la nueva era"

• 20 de juny de 2018

El proper dia 29 de juny tindrà lloc l’acte de cloenda del Pla de Formació adreçat al professorat no universitari amb la conferència "Educación y ciudadanía global en la nueva era" de Federico Mayor Zaragoza, president de la Fundación Cultura de la Paz (Madrid).

Serà a les 12.00 hores a l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació.